INFORMACIJE PRED TABORJENJEM

Objavil Nika Poljanšek dne

V četrtek 8. 7. 2021 se bomo ob 8:00 iz glavnega trga v Cerknem z avtobusom podali v Podgozd pri reki Krki na najboljšo dogodivščino tega poletja. Otroci naj imajo s seboj zaščitne maske, ki jih bodo nosili tekom prevoza.
Ker prevoz otrok iz taborjenja ni organiziran, lahko pridete po svojega otroka zadnji dan taborjenja, v nedeljo 18. 7. v dopoldanskih urah. Zemljevid do tabornega prostora.

Sledi še nekaj informacij.
CENA IN PLAČILO:
Tabornina znaša 130 € za člane in 180 € za nečlane. Družinski popust: Prvi član plača polno ceno, vsak naslednji v družini pa 90 €.

Podatki za plačilo:
Prejemnik: Društvo tabornikov RAJ Cerkno, Bevkova 26, 5282 Cerkno;
IBAN: SI56 0475 2000 0546 063;
Referenca: (vpišite datum plačila);
Koda namena: OTHR (drugo);
Namen plačila: Za taborjenje – ime in priimek člana (npr: Za taborjenje – Janez Novak).
Rok plačila: 8. 7. 2021

V ceno taborjenja je vključeno:
– uporaba tabornega prostora,
– prevoz članov na taborjenje,
– prevoz opreme na taborjenje,
– prehrana,
– izvedba programa,
– material za program,
– organizacija programa,
– majica.

V primeru odpovedi prijave pred taborjenjem se povrne tabornina, razen stroškov, ki so do takrat že nastali (odpoved do zaključka prijav: povrnjena celotna tabornina, po zaključku pa 50% tabornine). V skladu z rodovimi pravili del tabornine krije rod.

STARŠI:
Za kakršnekoli informacije pred in v času taborjenja lahko pokličete na telefonsko številko 041 452 045 (Deja Razpet, taborovodja) ali 031 400 649  (Matevž Magajne, starešina taborjenja). Na ti dve številki kličite tudi, če bi radi govorili s svojim otrokom/varovancem. Prosimo vas, da v tem primeru kličete v času popoldanskega počitka. V primeru slabega signala pošljite SMS in vas pokličemo nazaj. Starešino lahko pokličete tudi v primeru finančnih ali drugih težav. Naj le-te ne bodo razlog za neudeležbo vašega otroka na taborjenju. Skupaj bomo zagotovo našli pot. Zagotavljamo popolno anonimnost.

Taborjenje pa je tudi čas v letu, ko se umaknemo od svojih mobilnih in elektronskih naprav, zato so mobilni telefoni, tablice, MP3, MP4 in podobne naprave na taborjenju zelo nezaželenesaj smo v primeru, da bi radi govorili s svojim otrokom, vedno dosegljivi na zgornjih številkah, če pa nismo, pa vas pokličemo nazaj v najhitrejšem možnem času.

COVID-19:
Zaradi krize v zvezi s koronavirusom smo se odločili za več dodatnih ukrepov:
– Piknika oz. večera s starši ob tabornem ognju ob zaključku tabora ne bo.
– Pred taborom mora starš oz. skrbnik udeleženca organizatorjem oddati podpisano izjavo ob sproščanju ukrepov za zajezitev širjenja covid-19. Prenesi izjavo.
– Znotraj tabora bomo poskusili stalno vzdrževati razdaljo 2 m, razen v primerih, ko je to nemogoče.
– Na taboru so vsi obiski prepovedani.
– Zelo pomembno je, da se tabora ne bi udeležil kdo, ki je bil v času 14 dni do taborjenja v stiku z okuženo osebo ali kaže znake okužbe z virusom COVID-19.
– Večkrat dnevno bomo razkuževali sanitarije, kuhinjo in vso drugo opremo.
– Redno spremljamo epidemiološko sliko in sprejemamo nove ukrepe, ki so potrebni, da zagotovimo varnost.
– Udeležba otroka na taboru je na lastno odgovornost.

Prosimo, ne pošiljajte na taborjenje bolnih otrok. Na videz nedolžna bolezen se lahko kasneje izkaže za nalezljivo in se pri številu oseb na taboru hitro razširi. V primeru posebnih terapij vašega otroka/varovanca – tablete za alergije, redno jemanje zdravil za astmo, ukrepi ob zdravstvenih težavah, alergije na zdravila…, prosimo, da o tem seznanite vodnika/vodstvo (pri prijavi in če menite, da je potrebno, tudi osebno). 

OBVEZNA OPREMA TABORNIKA:
– spalna vreča,
– armafleks,
čutara za vodo (ali plastenka),
pokrivalo – klobuk (zaščita pred soncem),
– obutev za daljše izlete (pohodni čevlji so obvezni za bivak),
– lažja obutev za bivanje v taboru (natikači, japonke…),
– oblačila za poletni čas,
– spodnje perilo,
– topla oblačila in nogavice,
– kopalke in brisače,
– taborniška oprema: rutka, urejen taborniški kroj (če ga otrok ima),
– žepna ali naglavna svetilka,
pribor za osebno higieno,
zdravstvena kartica,
– zaščitna sredstva proti komarjem, klopom, soncu,
– vetrovka ali pelerina,
– večji nahrbtnik za bivakiranje (v njem prinesejo vso potrebno opremo),
– manjši nahrbtnik za izlete (kopanje),
menažka (krožnik in jedilni pribor),
lonček za čaj,
– servieta za posodo.

Opremo in oblačila otrok podpišite, saj se sicer zelo hitro kaj zameša – vsako leto se s taborjenja prinese kup oblačil »brez lastnika«.

MČ-jem, torej otrokom do vključno petega razreda, lahko stvari spakirate tudi v potovalke in jim zraven priložite še manjši nahrbtnik za bivak na taborjenju. Gre predvsem za to, da staršem ni potrebno kupovati dragih večjih nahrbtnikov, ki jih MČ-ji še ne potrebujejo.

GG-ji, torej otroci od vključno šestega razreda naprej, gredo na 3-dnevni bivak že takoj prvi dan taborjenja. Zato morajo imeti poleg potovalke, ki bo odpeljana na taborni prostor, posebej spakiran še dodaten pohodni nahrbtnik z vsemi potrebščinami za pohod (s seboj naj imajo tudi kopalke in brisačo) in spanje dva dni na prostem. Skupno opremo kot so šotorke, kotlički, hrana ipd. jim priskrbimo mi. Pomembno je, da je v otrokovem nahrbtniku dovolj prostora za skupno opremo! Otroci naj bodo obuti v pohodne čevlje, ki segajo čez gleženj! Priporočljivo je, da so čevlji nekoliko uhojeni, da ne pride do hujših žuljev na bivaku. 

Sladkarije v nahrbtnik ne sodijo, kajti v tem primeru se rado zgodi, da v šotor pridejo majhni nadležni sostanovalci (mravlje), ki jih je iz šotorov zelo težko pregnati. Naša kuharica bo poskrbela, da bodo taborniki zaužili tudi dovolj sladkorja (štirje obroki, sadje in sok bosta vedno na razpolago). Poskrbela bo tudi za različne diete, v kolikor je bilo to napisano ob prijavi.

Na taborjenju imamo ustaljena pravila (in dolžnosti) obnašanja, ki jih vodstvo postavlja predvsem zaradi varne izvedbe taborjenja. Starši/skrbniki s podpisom prijavnice potrdijo, da je njihov otrok/varovanec seznanjen s pravili in informacijami o taborjenju 2021. Glede varnosti bo kot vedno poskrbljeno po najboljših močeh. Kljub premišljenemu načinu izvajanja programa in ukrepom, ki zmanjšujejo možnosti nesreč, se morate zavedati, da v okviru programa izvajamo tudi aktivnosti, kjer so možne (kot so možne pri ne taborniških dejavnostih) vse vrste nezgod. Za vašega otroka ne moremo zagotoviti 100-odstotne varnosti, se pa trudimo po najboljših močeh, da smo previdni tako pri načrtovanju programa, kot pri izvajanju aktivnosti. Vodstvo si pridružuje pravico, da udeleženca, ki ne upošteva pravil ter s tem ogroža svoje zdravje in varnost drugih, pošlje domov na stroške staršev. Starši potrdijo, da se zavedajo nevarnosti na taboru. Rod ne more prevzeti odgovornosti za nezgode, ki so se zgodile zaradi neupoštevanja navodil vodstva.

URNIK: 
Dan na taborjenju – okviren dnevni red taborjenja

6.30 Vstajanje taborovodje in starešine
7.00 Vstajanje kuharja in dežurnega voda
7.15 Budnica
7.30 Jutranja telovadba
8.00 Jutranji zbor
8.15 Zajtrk
8.30 Pospravljanje šotorov
9.00 Gozdna šola
11.00 Dopoldanski program
13.00 Kosilo
13.30 Počitek
15.00 Popoldanski program 1. del
17.00 Popoldanska malica
17.30 Popoldanski program 2. del
19.00 Večerja
19.45 Večerni zbor
20.00 Taborni večer
22.00 Tišina v taboru, začetek straže
22.15 Sestanek vodstva

0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Avatar placeholder

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

RAJ Cerkno