TABORJENJE 2020 – ZADNJE INFORMACIJE
V četrtek, 9. 7. 2020 se ob 8. 00 iz glavnega trga z avtobusom podajamo na najboljšo dogodivščino tega poletja. Sledi še nekaj informacij
CENA IN PLAČILO:
Tabornina znaša 130 € za člane in 180 € za nečlane. Družinski popust: Prvi član plača polno ceno, vsak naslednji v družini pa 90 €.
Podatki za plačilo:
- Prejemnik: Društvo tabornikov RAJ Cerkno, Bevkova 26, 5282 Cerkno;
- IBAN: SI56 0475 2000 0546 063;
- Referenca: (vpišite datum plačila);
- Koda namena: OTHR (drugo),
- Namen plačila: Za taborjenje – ime in priimek člana (npr: Za taborjenje – Janez Novak).
- Rok plačila: 9. 7. 2020
V ceno taborjenja je vključeno:
- uporaba tabornega prostora,
- prevoz članov na taborjenje,
- prevoz opreme na taborjenje,
- prehrana,
- izvedba programa,
- material za program,
- organizacija programa,
- majica.
V primeru odpovedi prijave pred taborjenjem, se povrne tabornina, razen stroškov, ki so do takrat že nastali (odpoved do zaključka prijav: povrnjena celotna tabornina, po zaključku pa 50% tabornine). V skladu z rodovimi pravili del tabornine krije rod.
STARŠI:
Za kakršnekoli informacije pred in v času taborjenja lahko pokličete na telefonsko številko: 041 536 606 (Alen Špik, taborovodja) ali 031 400 649 (Matevž Magajne, starešina taborjenja). Na ti dve številki kličite tudi, če bi radi govorili z vašim otrokom/varovancem. Prosimo vas, da v tem primeru kličete v času popoldanskega počitka. V primeru slabega signala pošljite SMS in vas pokličemo nazaj. Starešino lahko pokličete tudi v primeru finančnih ali drugih težav. Naj te ne bodo razlog za neudeležbo vašega otroka na taborjenju. Skupaj bomo zagotovo našli pot. Zagotavljamo popolno anonimnost.
Taborjenje pa je tudi čas v letu, ko se umaknemo od svojih mobilnih in elektronskih naprav, zato so mobilni telefoni, tablice, MP3, MP4 in podobne naprave na taborjenju zelo nezaželene, saj smo v primeru da bi radi govorili z vašim otrokom, vedno dosegljivi na zgornjih številkah, če pa nismo, pa vas pokličemo nazaj v najhitrejšem možnem času (v primeru domotožja, težav).
Prevoz iz taborjenja otrok že več let ni organiziran. Letos pa smo se zaradi varnosti odločili, da odpovemo tudi večer s starši zadnji dan. Torej, letos lahko pridete po otroke zadnji dan, 19. 7. 2020 v dopoldanskih urah. Zemljevid do tabornega prostora je objavljen v povezavi.
POVEZAVA DO TABORNEGA PROSTORA
COVID-19:
Zaradi epidemije COVID-19 bo letos na taboru nekaj sprememb.
Glede na trenutno epidemiološko situacijo v državi smo se v vodstvu odločili, da počakamo z potrditvijo izvedbe letošnjega taborjenja do torka 7. 6. 2020. Preko Zveze tabornikov Slovenije smo stalno v kontaktu z Inšpektoratom za šolstvo in šport, Ministrstvom za šolstvo in šport, Uradom za mladino Republike Slovenije in Nacionalnim inštitutom za javno zdravje. Še naprej bomo pozorno spremljali situacijo in vas obveščali v primeru sprememb.Upanje, da bomo taborjenje lahko izvedli ostaja!
Zaradi krize v zvezi s koronavirusom smo se odločili za več dodatnih ukrepov:
- Piknika oz. večera s starši ob tabornem ognju ob zaključku tabora ne bo.
- Pred taborom mora starš oz. skrbnik udeleženca organizatorjem oddati podpisano izjavo ob sproščanju ukrepov za zajezitev širjenja covid-19.
- Znotraj tabora bomo poskusili stalno vzdrževati razdaljo 2 m, razen v primerih ko je to nemogoče.
- Na taboru so vsi obiski prepovedani.
- Zelo pomembno pa je, da se tabora ne bi udeležil kdo, ki je bil v času do taborjenja v stiku z okuženo osebo ali kaže znake okužbe z virusom COVID-19,
- Večkrat dnevno bomo razkuževali sanitarije, kuhinjo in vso drugo opremo.
- Hrano v embalaži bomo ob prihodu v tabor razkužili.
- Redno spremljamo epidemiološko sliko in sprejemamo nove ukrepe, ki so potrebni, da zagotovimo varnost.
- Taborjenje bomo organizirali v skladu z dokumentom NIJZ: Higienska priporočila la letovanje otrok v času ko se v državi pojavljajo posamični primeri COVID-19.
- Udeležba otroka na taboru je na lastno odgovornost.
Prosimo, ne pošiljajte na taborjenje bolnih otrok. Na videz nedolžna bolezen se lahko kasneje izkaže za nalezljivo in se pri številu oseb na taboru hitro razširi.
V primeru posebnih terapij vašega otroka/varovanca – tablete za alergije, redno jemanje zdravil za astmo, ukrepi ob zdravstvenih težavah, alergije na zdravila…, prosimo, da o tem seznanite vodnika/vodstvo (pri prijavi in če menite, da je potrebno, tudi osebno). Sladkarije v nahrbtnik ne sodijo, kajti v tem primeru se rado zgodi, da v šotor pridejo majhni nadležni sostanovalci (mravlje), ki jih je iz šotorov zelo težko pregnati. Naš kuhar bo poskrbel, da bodo taborniki zaužili tudi dovolj sladkorja (Štirje obroki, sadje in sok bosta vedno na razpolago). Poleg tega imamo vedno za sabo kuharja, ki lahko poskrbi tudi za različne diete.
Obvezna oprema tabornika:
- spalna vreča,
- armafleks,
- čutara za vodo (ali plastenka),
- pokrivalo – klobuk (zaščita pred soncem),
- obutev za daljše izlete (pohodni čevlji so obvezni za bivak),
- lažja obutev za bivanje v taboru (natikači, japonke…),
- oblačila za poletni čas,
- spodnje perilo,
- topla oblačila in nogavice,
- kopalke in brisače,
- taborniška oprema: rutka, urejen taborniški kroj (če ga imaš),
- žepna ali naglavna svetilka,
- pribor za osebno higieno
- zdravstvena kartica,
- zaščitna sredstva proti komarjem, klopom, soncu,
- vetrovka ali pelerina,
- večji nahrbtnik za bivakiranje (v njem prinesejo vso potrebno opremo), manjši nahrbtnik za izlete (kopanje),
- menažka (krožnik in jedilni pribor),
- lonček za čaj
- servieta za posodo
Opremo in oblačila otrok podpišite, saj se sicer zelo hitro kaj zameša – vsako leto se s taborjenja prinese kup oblačil »brez lastnika«.
MČ-jem, torej otrokom do vključno petega razreda lahko stvari spakirate tudi v potovalke in jim zraven priložite še manjši nahrbtnik za bivak na taborjenju. Gre se predvsem zato, da staršem ni potrebno kupovati dragih večjih nahrbtnikov, ki jih MČ-ji še ne potrebujejo.
GG-ji, torej otroci od vključno šestega razreda naprej gredo na bivak že takoj prvi dan taborjenja. Zato morajo imeti posebej spakiran nahrbtnik z vsemi potrebščinami za pohod in spanje dva dni na prostem. Skupno opremo šotorke, hrano ipd. jim priskrbimo mi. Na taborjenju imamo ustaljena pravila (in dolžnosti) obnašanja, ki jih vodstvo postavlja predvsem zaradi varne izvedbe taborjenja. Starši/skrbniki s podpisom prijavnice potrdijo, da je njihov otrok/varovanec seznanjen s pravili in informacijami o taborjenju 2019. Glede varnosti bo kot vedno poskrbljeno po najboljših močeh. Kljub premišljenemu načinu izvajanja programa in ukrepom, ki zmanjšujejo možnosti nesreč, se morate zavedati, da v okviru programa izvajamo tudi aktivnosti, kjer so možne (kot so možne pri ne taborniških dejavnostih) vse vrste nezgod. Za vašega otroka ne moremo zagotoviti 100-odstotne varnosti, se pa trudimo po najboljših močeh, da smo previdni tako pri načrtovanju programa, kot pri izvajanju aktivnosti. Vodstvo si pridružuje pravico, da udeleženca, ki ne upošteva pravil ter s tem ogroža svoje zdravje in varnost drugih, pošlje domov na stroške staršev. Starši potrdijo, da se zavedajo nevarnosti na taboru. Rod ne more prevzeti odgovornosti za nezgode, ki so se zgodile zaradi neupoštevanja navodil vodstva.
POMOČ, DA BOSTE LAŽJE SPAKIRALI ZA BIVAK:
Dan na taborjenju – okviren dnevni red taborjenja
6.30 | Vstajanje taborovodje in starešine |
7.00 | Vstajanje kuharja in dežurnega voda |
7.15 | Budnica |
7.30 | Jutranja telovadba |
8.00 | Jutranji zbor |
8.15 | Zajtrk |
8.30 | Pospravljanje šotorov |
9.00 | Gozdna šola |
11.00 | Dopoldanski program |
13.00 | Kosilo |
13.30 | Počitek |
15.00 | Popoldanska program 1.del |
17.00 | Popoldanska malica |
17.30 | Popoldanski program 2.del |
19.00 | Večerja |
19.45 | Večerni zbor |
20.00 | Taborni večer |
22.00 | Tišina v taboru, začetek straže |
22.15 | Sestanek vodstva |
0 Komentarjev